Als Product Manager maak je onderdeel uit van de afdeling Customer Services en ligt de focus op de retailmarkt. De afdeling Customer Services is een belangrijke schakel binnen de A-ware organisatie. A-ware heeft meerdere locaties verspreid over het land. De afdeling is het eerste aanspreekpunt voor de interne –en externe klant. Per marktbenadering is er een team actief. Je werkt nauw samen met de overige teamleden en biedt ondersteuning aan de collega’s van customer services. Je draagt zorg voor een inhoudelijk briefing inzake verpakking, grondstof en design. Als spil in het vertalen van klantwensen naar de operatie begeleid je (mede) het interne proces van tekentafel naar eerste order. De nadruk van je activiteiten ligt bij de realisatie van nieuwe productaanvragen van de diverse klanten. Je bent een belangrijk aanspreekpunt en de schakel tussen diverse disciplines in de organisatie waar het verpakte producten betreft.
Royal A-ware, eind 2010 ontstaan door de fusie van Anker Food Group en de Bouter Group, is als full service dienstverlener een gerenommeerde ketenspeler in kaas. De onderneming houdt zich onder andere bezig met het produceren, rijpen, snijden en verpakken van kaas (speciaal) producten evenals de opslag en distributie van deze en andere foodproducten. Royal A-ware groeit sterk. Naast de nieuwe ultra moderne kaasfabriek in Heerenveen is recent ook de nieuwe productieplant in Almere in gebruik genomen. Hiermee zet het bedrijf een volgende logische stap in de ontwikkeling als ketenpartner voor de (internationale) klanten.
Royal A-ware biedt je marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, uitdagende en
afwisselende werkzaamheden, collegiale en prettige werkomgeving met de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling.